Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Achiziții

Achiziții din cadrul proiectului:
Universitatea de Medicina si Farmacie “Iuliu Hatieganu” Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Victor Babes, nr. 8, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400012, Romania,
Punct de contact: Birou achizitii
Responsabil achiziții proiect: Ing. Budai Ioan
Tel.: +40 264597256 /2131
Email: ibudai@umfcluj.ro
Fax: +40 264430896
Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, www.cardioped.ro/achizitii


Achiziții publice SEAP:

I. Anunt de participare numarul 161319/17.07.2015 – 1.Ecograf performant de varf; 2.Soft pentru Ecograf performant de varf; 3.Ecograf performant; 4.Soft pentru Ecograf performant – link eLicitatie.ro – Licitație reluată: Anunt de participare numarul 163171/30.09.2015 – 1.Ecograf performant de varf; 2.Soft pentru Ecograf performant de varf; 3.Ecograf performant; 4.Soft pentru Ecograf performant – link eLicitatie.ro
II. Anunt de participare numarul 161695/01.08.2015 – Lot.1-Materiale de documentare medici (carti)- Lot 2-Materiale documentare asistenti (carti) – link eLicitatie.ro
III. Anunt de participare numarul 162650/08.09.2015 – Lot 1 – Proceduri de cardiologie interventionala pentru tratamentul copiilor cu malformatii congenitale, Lot 2 – Fire de sutura, Lot 3 – Consumabile Medicale, Lot 4 – Materiale Sanitare, Lot 5 – Reactivi Laborator, Lot 6 – Medicamente, Lot 7 – Patch electroanatomic pentru sistemul de mapping 3D, Lot 8 – Reactivi Laborator – link eLicitatie.ro
IV. Anunt de participare numarul 163080/25.09.2015 – Materiale consumabile necesare in desfasurarea cursurilor pentru medici si asistente – link eLicitatie.ro


 

Nr. crt. 28
Obiectul contractului: servicii editare materiale didactice medicale
Valoarea estimată (RON fără TVA): 139.449,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 14.12.2015-16.12.2015, ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203 (Str. V. Babeș nr. 8), sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: Casa Cartii de Stiinta
Câștigător:  Casa Cartii de Stiinta
Preț ofertat: 132.568,81

 


 

Nr. crt. 27
Obiectul contractului: pachet consumabile pentru echipa de management
Valoarea estimată (RON fără TVA):
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 10.12.2015-14.12.2015, ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203 (Str. V. Babeș nr. 8), sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  Spot Communications SRL
Câștigător:  Spot Communications SRL
Preț ofertat:  38.298,53

 


 

Nr. crt. 26
Obiectul contractului: Monitoare Holter EKG + Soft pentru Monitoare Holter EKG
Valoarea estimată (RON fără TVA): 36.290,32 pt hardware (4buc) + 40.322,58 pt software (4buc)
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 08.12.2015-10.12.2015, ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203 (Str. V. Babeș nr. 8), sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  BTL Romania Aparatura Medicala SRL
Câștigător:  BTL Romania Aparatura Medicala SRL
Preț ofertat:  36.280,00 pt hardware (4buc) + 40.200,00 pt software (4buc)

 


 

Nr. crt. 25
Obiectul contractului: Servicii realizare/editare spot audio-video
Valoarea estimată (RON fără TVA): 97.629,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 03.12.2015-08.12.2015, ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203 (Str. V. Babeș nr. 8), sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  Mido Studio
Câștigător:  Mido Studio
Preț ofertat: 97.629,00

 


 

Nr. crt. 24
Obiectul contractului: Determinări genetice/analize factori de risc
Valoarea estimată (RON fără TVA): 1.459.080,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 28.10.2015-03.11.2015, ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  SC MEDLIFE SA
Câștigător:  SC MEDLIFE SA
Preț ofertat:  1.458.970,36

 


 

Nr. crt. 23
Obiectul contractului: Determinări genetice/analize factori de risc
Valoarea estimată (RON fără TVA): 1.176.677,41
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 20.10.2015-26.10.2015, ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  procedură reluată
Câștigător:  procedură reluată
Preț ofertat:  procedură reluată

 


 

Nr. crt. 22
Obiectul contractului: Brosuri de informare/preventie/publicitate
Valoarea estimată (RON fără TVA): 24.725,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 14.10.2015-16.10.2015 ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203 (Str. V. Babeș nr. 8), sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  S.C. No Gate Production S.R.L., S.C. Media to All S.R.L., S.C.TrimPress S.R.L.
Câștigător:  S.C. No Gate Production S.R.L.
Preț ofertat:  1,22 RON/bucata, 24,644 RON pt. 20.200 buc

 


 

Nr. crt. 21
Obiectul contractului: Determinări genetice/analize factori de risc
Valoarea estimată (RON fără TVA): 1.176.677,41
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 18.09.2015-28.09.2015 ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  ELTA 90 MR
Câștigător:  procedură reluată
Preț ofertat:  procedură reluată

 


 

Nr. crt. 20
Obiectul contractului: Campanie TV
Valoarea estimată (RON fără TVA):  131.000,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 07.08.2015-14.08.2015 ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  PRO TV
Câștigător:  PRO TV
Preț ofertat:  131.000,00

 


 

Nr. crt. 19
Obiectul contractului: Dezvoltare aplicație informatică pentru materiale didactice audio-video medicale + Licență platformă de e-learning
Valoarea estimată (RON fără TVA):  78.225,80+5780,64
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 03.08.2015-14.08.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: PFA Brisc F. Bogdan Florian, S.C. Insoft S.R.L., S.C. Omnisoft International S.R.L., S.C. Rubicube S.R.L.
Câștigător: PFA Brisc F. Bogdan Florian
Preț ofertat:  54.032,25+5.725,80

 


 

Nr. crt. 18
Obiectul contractului: Softuri medicale necesare pentru realizarea de materiale didactice/demonstrații etc.
Valoarea estimată (RON fără TVA): 56.451,61
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție:  03.08.2015-07.08.2015 ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: S.C. Spot Communication S.R.L., S.C. Top Tech S.R.L., S.C. 24H Suport Link S.R.L., PFA Brisc F. Bogdan Florian
Câștigător: S.C. Spot Communication S.R.L.
Preț ofertat: 56.406,80

 


 

Nr. crt. 17
Obiectul contractului: Materiale consumabile necesare campaniei de preventie pentru analize ECG
Valoarea estimată (RON fără TVA): 60.254,83
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 13.07.2015 – 17.07.2015 ora 14:00 – pt consumabile birotica și 13.07.2015 – 31.07.2015 ora 13:00 – pt consumabile medicale
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: Austral Trade SRL, Union Co SRL (pt consumabile birotica) & BTL Romania Aparatura Medicala SRL, SC Liamed SRL, Medical Grup SRL (pt consumabile medicale)
Câștigător: Austral Trade SRL (pt consumabile birotica) & SC Liamed SRL (pt consumabile medicale pozitiile 1-5) & BTL Romania Aparatura Medicala SRL (pt consumabile medicale pozitiile 6-13)
Preț ofertat: 12.823,01 (pt consumabile birotica) & 21.800,00 (pt consumabile medicale pozitiile 1-5) & 23.540,00 (pt consumabile medicale pozitiile 6-13)

 


 

Nr. crt. 16
Obiectul contractului: Realizare materiale de informare și multiplicare
Valoarea estimată (RON cu TVA): 6200+988+86.6
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 20.07.2015 – 24.07.2015 ora 14:00
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: No Gate Production, SC Media To All SRL, Trimpress SRL
Câștigător: No Gate Production
Preț ofertat: 6150,40+987,04+86.55

 


 

Nr. crt. 15
Obiectul contractului: Servicii module practice-simulare aferente programelor de formare
Valoarea estimată (RON fără TVA): 1.868.998,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 10.07.2015-16.07.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI + Clarificari Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți: Asociatia “Centrul Pentru Dezvoltarea Resurselor Umane FOR LIFE”
Câștigător: Asociatia “Centrul Pentru Dezvoltarea Resurselor Umane FOR LIFE”
Preț ofertat:  1.866.700,00

 

Nr. crt. 14
Obiectul contractului: Pachete conținând cazare, masa, transport (partea subcontractata, dupa caz) grup țintă extern în vederea participării la stagii de practică în străinătate
Valoarea estimată (RON fără TVA): 522.689,52
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 22.06.2015-25.06.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI + Clarificari clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  S.C. GPT Lora Services S.R.L.,  S.C. Wens Tour S.R.L.
Câștigător:  S.C. Wens Tour S.R.L.
Preț ofertat:  Ptotal: 5.304.000 (522.560 pret pachet max.-Px max.)

 

Nr. crt. 13
Obiectul contractului: Consultanță interpretare statistică rezultate studiu epidemiologic și în dezvoltare instrumente de analiză – 1 buc.
Valoarea estimată (RON fără TVA): 99.750,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 26.05.2015-28.05.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  P.F.A. Nistor Cosmin Voicu
Câștigător:  P.F.A. Nistor Cosmin Voicu
Preț ofertat:  99.720,00

 

Nr. crt. 12
Obiectul contractului:  Servicii realizare de materiale didactice și predare
Valoarea estimată (RON fără TVA):  400.000,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 25.05.2015-28.05.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  Asociatia “Globconsulting”
Câștigător:  Asociatia “Globconsulting”
Preț ofertat:  398.000,00

 


 

Nr. crt. 11
Obiectul contractului: Pachet transport+cazare+masă grup țintă
Valoarea estimată (RON fără TVA):  223.237,60
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție:  25.05.2015-28.05.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun conform specificațiilor din documentația anexată mai sus
Ofertanți:  S.C. GPT Lora Services S.R.L.
Câștigător:  S.C. GPT Lora Services S.R.L.
Preț ofertat:  222.120,57

 


 

Nr. crt. 10
Obiectul contractului: Servicii de multiplicare
Valoarea estimată (RON fără TVA): 0.5
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție:  12.05.2015-14.05.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  SC NO Gate Production SRL, SC Media To All SRL
Câștigător:  NO Gate Production SRL
Preț ofertat:  0.385

 


 

Nr. crt. 9
Obiectul contractului: Servicii audit extern – 10 luni
Valoarea estimată (RON cu TVA): 48.000,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție:  24.04.2015-29.04.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  P.F.A. Mischian Augustin, P.F.A. Rachisan V.Paula Ramona
Câștigător:  P.F.A. Mischian Augustin
Preț ofertat:  34.400,00

 


 

Nr. crt. 8
Obiectul contractului: Consultanță interpretare statistică rezultate studiu epidemiologic și în dezvoltare instrumente de analiză – 1 buc.
Valoarea estimată (RON cu TVA): 123.690,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 20.04.2015 -23.04.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: achiziție reluată
Câștigător:  achiziție reluată
Preț ofertat:  achiziție reluată

 


 

Nr. crt. 7
Obiectul contractului: Pachet transport+cazare+masă angajați intern
Valoarea estimată (RON fără TVA): 275.714,51
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 17.04.2015 – 28.04.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  S.C. GPT Lora Services S.R.L., S.C. Wens Tour S.R.L.
Câștigător:  S.C. GPT Lora Services S.R.L.
Preț ofertat:  274.816,64

 


 

Nr. crt. 6
Obiectul contractului:  ECG + soft ECG – 20 buc.
Valoarea estimată (RON cu TVA): 64.098,00 + 65.740,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 07.04.2015-10.04.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: BTL Romania SRL, LIAMED SRL, GLOBAL MEDICAL SOLUTIONS SRL, NUMERIS COM SRL
Câștigător: BTL Romania SRL
Preț ofertat: 64.000,00 + 65.600,00

 


 

Nr. crt. 5
Obiectul contractului: Pachet consumabile, papetărie
Valoarea estimată (RON cu TVA): 8.500,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 27.03.2015 – 03.04.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: AUSTRAL TRADE SRL, INTAX TRADE SRL, UNION CO SRL
Câștigător: INTAX TRADE SRL
Preț ofertat: 7.138,03

 


 

Nr. crt. 4
Obiectul contractului: Licenta Aplicatie pentru managementul documentelor și resursei umane – 1 buc.
Valoarea estimată (RON cu TVA): 93.000,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 24.03.2015 – 31.03.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți:  PFA BRISC F. BOGDAN FLORIAN, COMPART Impex SRL, Media To All SRL
Câștigător: PFA BRISC F. BOGDAN FLORIAN
Preț ofertat:  92.300,00

 


 

Nr. crt. 3
Obiectul contractului: Multifuncțională A4 de viteză – 1 buc.
Valoarea estimată (RON cu TVA): 9.944,10
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 17.03.2015 – 31.03.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: Spot Communication SRL, MasterInk SRL, Top Tech SRL
Câștigător: MasterInk SRL
Preț ofertat: 9.598,84

 


 

Nr. crt. 2
Obiectul contractului: Multifuncțională color A3 – 2 buc.
Valoarea estimată (RON cu TVA): 21.169,80
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 17.03.2015 – 31.03.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: Spot Communication SRL, MasterInk SRL, Top Tech SRL
Câștigător: MasterInk SRL
Preț ofertat: 21.055,20

 


 

Nr. crt. 1
Obiectul contractului: Laptop – 20 buc.
Valoarea estimată (RON cu TVA): 68.652,00
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
Tipul achiziției: directă
Data estimată începere-finalizare achiziție: 17.03.2015 – 31.03.2015
Detalii/ Documente:
Clic AICI
Ofertele se depun la sediul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj-Napoca, Registratura Parter sau Birou Achiziții etajul 2 camera 203, sau prin fax 0264430896 sau prin e-mail: ibudai@umfcluj.ro
Ofertanți: Spot Communication SRL, MasterInk SRL, Top Tech SRL
Câștigător: MasterInk SRL
Preț ofertat: 65.720,00